Gobierno de España. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones. Secretaría de Estado de la Seguridad Social y Pensiones - Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social
Administración Presupuestaria

Cuadro de seguimiento de los compromisos de la Carta de servicios 2019

Dels compromisos declarats en la carta de serveis, es realitzarà un control continu del seu grau de compliment a través dels indicadors establerts a aquest efecte

CompromísIndicador2019
Les pensions de jubilació s'abonaran en la nòmina del mes següent al de la jubilació. Es garanteix la no interrupció entre la percepció de les retribucions d'actiu i la pensió, quan l'expedient estigui complet i es compleixin els requisits.Percentatge de pensions de jubilació abonades en el mes següent al de la jubilació.99,49 %
Les pensions familiars, causades per funcionaris civils, s'abonaran en la nòmina del mes següent a la data de la sol•licitud de la pensió, o de la recepció de la documentació requerida. Percentatge de pensió familiars abonades en el mes següent al de la data de sol•licitud de la pensió, o de la recepció de la documentació requerida.93,95 %
Les pensions militars, reconegudes pel Ministeri de Defensa, s'abonaran en la mateixa nòmina o en la del mes següent a la recepció de la documentació de la pensió militar.Percentatge de pensions militars abonades en el mateix mes o en el següent a la recepció de la documentació de la pensió militar.99,78 %
Les consultes escrites seran contestades en un termini no superior a 7 dies hàbils des de la seva recepció al centre.Percentatge de consultes escrites contestades en el termini màxim de 7 dies hàbils.95,72 %
Les consultes rebudes per correu electrònic seran contestades en un termini no superior a 5 dies hàbils.Percentatge de consultes rebudes per correu electrònic contestades en el termini màxim de 5 dies hàbils.98,34 %
El temps d'espera de les trucades ateses no serà superior a 5 minuts. Quan la línia estigui saturada l'usuari rebrà un missatge convidant-li a repetir la trucada en uns minuts.Percentatge de trucades ateses amb un temps d'espera inferior a 5 minuts.99,86 %
Les cites prèvies, per ser atès personalment per informar sobre l'import de la seva futura pensió, es concediran en un termini que no excedirà de 15 dies hàbils, tret que el ciutadà demani cita per a una data posteriorPercentatge de cites prèvies concedides en el termini màxim de 15 dies hàbils, tret que el ciutadà demani una cita posterior100 %
El termini de contestació a les queixes i suggeriments no serà superior a 10 dies hàbils.Percentatge de queixes i suggeriments contestats en un termini màxim de 10 dies hàbils.100%
Els nous continguts rebuts al Portal de Classes Passives es publicaran en un dia hàbil, a fi de tenir sempre una informació veraç i actualitzada. Percentatge d'actualitzacions de contingut publicades electrònicament en un dia hàbil després de la seva recepció.98%