Gobierno de España. Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones. Secretaría de Estado de la Seguridad Social y Pensiones - Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social
Administración Presupuestaria

Presentación de solicitudes

Las solicitudes de prestaciones en aplicación de los Reglamentos Comunitarios en materia de Seguridad Social han de presentarse en la Institución competente del país de residencia del interesado, que en España es la Dirección General de Ordenación de la Seguridad Social, cuando se refiere a pensiones causadas por funcionarios del Régimen de Clases Pasivas del Estado.

Cando o interesado acredite sucesivamente períodos de servizos no Réxime de Clases Pasivas do Estado e cotizacións ó Sistema da Seguridade Social, a competencia corresponderá ó órgano ou Entidade Xestora –Instituto Nacional da Seguridade Social- ó que efectuase as últimas cotizacións.  Se fosen simultáneas esas últimas cotizacións, a Institución competente será a do réxime no que o interesado acredite un maior período cotizado.

A solicitude de aplicación de Regulamentos Comunitarios implica que se procederá a recoñecer e liquida-las pensións que podan corresponder de acordo con tódalas lexislacións dos Estados en que se acrediten períodos de cotización ou aseguranza.